Bemiddeling bij verkoop van uw woning of ander vastgoed

Uw woning, huis, appartement of ander vastgoed verkopen is vandaag niet meer zo eenvoudig.

Een correcte verkoopprijs van uw eigendom bepalen staat niet noodzakelijk gelijk aan de waardebepaling van uw woning. Een correcte prijs bepalen voor uw vastgoed, vereist een volledige kennis van de vastgoedmarkt inclusief haar veranderingen en prijzen.
Het te koop stellen van uw woning, appartement, grond (of andere eigendom) die onmiddellijk een zo breed mogelijk en juist kooppubliek aantrekt, vraagt om een strategische aanpak.
Een waterdichte verkoops-deal, die stipt en nauwgezet wordt gesloten, vergt administratief en juridisch eveneens de nodige deskundigheid.
Een vastgoedmakelaar die met zijn beide voeten, dag in dag uit in de vastgoedmarkt staat, die de nodige ervaring heeft in al deze aspecten, die weet waar hij mee bezig is en waarover hij spreekt.. Die vindt u bij erkend vastgoedmakelaarskantoor “Momentum Vastgoed”.
U wenst uw eigendom te verkopen met een partner die een unieke en strategische manier van werken hanteert en die u resultaat garandeert?
Let's meet !

Vastgoedmakelaar Limburg

Momentum vastgoed is uw betrouwbare partner voor de verkoop van uw woning en ander vastgoed.
Een eerste gesprek is bij Momentum Vastgoed helemaal vrijblijvend. Kiest u om met ons in zee te gaan en behalen wij het beloofde resultaat niet? Dan kost dit u geen cent.

Wij nemen dit risico omdat wij weten dat we aan de verwachtingen zullen voldoen.

GEEN VERKOOP = GEEN KOSTEN

MOMENTUM, erkend vastgoedmakelaar Limburg

Momentum Vastgoed is reeds enkele jaren een vaste waarde als erkend vastgoedmakelaar in Limburg. Dankzij onze lokale verankering kennen we de markt als geen ander. Onze vastgoedkantoor, gelegen in Hasselt, is de ideale uitvalsbasis als vastgoedmakelaar in Hasselt, Diepenbeek, Genk, Zonhoven, Alken, …. Kortom heel Limburg.

Full service vastgoedmakelaar

Momentum Vastgoed zorgt voor het kantelpunt in het verkoopproces van uw woning door zelf “momentum” te creëren.
 Een deskundige blik op, en aanpak van het volledige verkoopproces is onontbeerlijk om een eigendom te verkopen aan de hoogst mogelijke prijs. In zee gaan met ons, als uw vastgoedmakelaar betekent dat u een totaalpakket aan service mag verwachten.
  • Opstelling van een gefundeerde waardebepaling en correcte prijsbepaling aan de hand van heersende marktprijzen.
  • Het ter plaatse komen voor het opmeten van de eigendom en al haar ruimten, noteren van materiaalgebruik enzoverder in functie van het zo juist en aantrekkelijk mogelijk opstellen van een commerciële omschrijving van de woning.
  • Fotoreportage genomen door een professionele vastgoedfotograaf (alsook vastgoedfilm in voorkomend geval.
  • Opstellen van een volledig en juridisch correct verkoopdossier waaronder het aanvragen van:
    • kopij eigendomsakte(n) en/of attesten in het geval de eigenaars hier zelf niet meer over beschikken
    • kadastrale legger en kadastraal plan (voor alle perceelnummers)
    • stedenbouwkundige inlichtingen en stedenbouwkundig uittreksel (voor alle perceelnummers)
    • bodemattest (voor alle perceelnummers)
    • elektrisch keuringsattest
    • energieprestatiecertificaat / EPC
    • conformiteitsattest stookolietank, indien van toepassing
    • vastgoedinfo Vlaanderen (voorkooprechten, onroerend erfgoed, watertoets, mobiscore,...)
    • wettelijke inlichtingen syndicus, indien van toepassing
  • Plaatsen van een duidelijk zichtbaar en opvallend te koop-bord
  • Een zo breed mogelijk en juist kooppubliek aantrekken door middel van: het aanspreken van ons eigen zeer groot klantenbestand (zowel particulieren als investeerders), het maximaal voeren van gerichte publiciteit voor de verkoop van uw eigendom waaronder advertering op de grote immoportaalsites zoals zimmo.be, immoweb.be, immovlan.be, 2dehands.be, realo.be alsook op onze druk bezochte kanalen op sociale media (Facebook & Instagram).
  • Inplannen en uitvoeren van alle bezichtigingen/plaatsbezoeken
  • Verslag uitbrengen bij eigenaars na iedere bezichtiging.
  • Het kort op de hoogte houden van alle eigenaars (en hun constante aanspreekpunt zijn) van het aantal reacties en verloop van het verkoopsproces. Indien gewenst ook het afleveren van een maandelijks, gedetailleerd schriftelijk overzicht.
  • Voeren van de onderhandelingen met kandidaat-koper(s) in overleg met de eigenaar(s).
  • Sluiten van een waterdichte deal.
  • Opstellen van een juridisch correcte onderhandse verkoopovereenkomst / wederzijdse aan- en verkoopbelofte en het begeleiden van de ondertekening tussen partijen op ons kantoor.
  • Gratis verzekering "waarborg overlijden door ongeval van de koper" van 250.000,00 of 500.000,00 euro.
  • Bezorgen van het volledige verkoopdossier aan de aangeduide notaris(sen).
  • Mee opvolgen van de afspraken opgenomen in de onderhandse verkoopovereenkomst / wederzijdse aan- en verkoopbelofte tot de dag van het verlijden van de notariële verkoopakte.
  • Ter plaatse gaan aan de verkochte eigendom voor opname van de diverse meterstanden (water, elektriciteit, aardgas) en voorbereiden van de meterovername-documenten, dit net voor de afgesproken aktedatum.
  • Het mee aanwezig zijn bij het verlijden van de notariële verkoopakte.
  • Bezorgen van de ondertekende meterovername-documenten aan de diverse leveranciers.
  • Ten alle tijde het aanspreekpunt zijn en de daarbij behorende bereikbaarheid garanderen voor zowel 
verkopende als kopende partij, notarissen enz.
Schatting Hou me op de hoogte